29 sierpnia 2012

Naleśniki z mascarpone i owocami

Naleśniki te to specjalność mojego męża :) Pierwszy raz zrobił je na rocznicę naszego ślubu i od tej pory są w naszym jadłospisie :) Każdy zakocha się w nich od pierwszego kęsa!



Składniki:

- 2szkl mąki
- 1 szkl mleka
- 1 jajko
- 3/4 szkl wody
- szczypta soli
- olej

Nadzienie: 

- pół opakowania serka mascarpone
- 1 kiwi
- 1 gruszka
- 1 banan
- 1 jabłko


Wszystkie składniki na ciasto dokładnie ze sobą wymieszać, uważając, by nie zrobiły się grudki. Smażyć naleśniki z obu stron. Umyć i obrać owoce ze skóry, następnie pokroić w kostkę. Całość wymieszać z serkiem mascarpone. Nadzieniem posmarować naleśniki i zwinąć według uznania.


Smacznego!:)



11 komentarzy:

  1. Do zakochania nie jeden krok tylko jeden naleśnik ;-) Albo dwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne nadzienie. :) Uwielbiam mascarpone.

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, na sama mysl o tych nalesnikach, slinka mi cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne, bo z mascarpone, zawsze to urozmaicenie od naleśników z tradycyjnym serem

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaczne takie owocowe i zawsze to jakaś odmiana od tych z dżemem lub słodkim twarożkiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne naleśniki!
    Serek mascarpone z owocami pięknie się tu komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne te Twoje nalesniczki! ;) Mój blog to także efekt namówień mojego Męża ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny deser, idealny na śniadanie, kolację, a nawet i obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemnie nadziane
    Mam zaszczyt nominować Twój blog do Versatile Blogger Award
    Po szczegóły zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię nalesniki na słodko:) Na te aż mi ślinka cieknie:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń