19 lutego 2013

Zdrowe śniadanie z otrębami KUPIEC

Z tego powodu, że od niedawna prowadzę,a raczej staram się prowadzić zdrowy tryb życia chciałabym Wam krótko opowiedzieć o otrębach firmy KUPIEC.
Nigdy nie jadłam tego typu rzeczy i omijałam półki w sklepach ze zdrową żywnością, aż do teraz :)

Otręby granulowane ze śliwkami (są jeszcze inne dostępne smaki) są fajnym dodatkiem do muesli, twarożku, owoców, czy sałatek. Mają intensywny smak (którym jestem bardzo pozytywnie zaskoczona), są również dobrym źródłem błonnika.

Oprócz tego, że są bardzo zdrowe, mogą być urozmaiceniem w naszej diecie :)



Moją propozycją na zdrowe śniadanie, bądź posiłek w ciągu dnia jest twarożek z truskawkami, bananem i otrębami śliwkowymi.



Wartość odżywcza w 100 g produktu wynosi:
- wartość energetyczna - 275 kcal
- białko- 13,5g
- węglowodany- 35g
- tłuszcze- 9g
- błonnik- 31g 

Takie śniadanie daje energię na cały dzień! Polecam bardzo serdecznie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz